Pengenalan

Sunday, March 27, 2011 Posted by Abd Ghani Hamzah

Assalammualaikum.....
Selamat datang ke blog aku yang tak seberapa ni.Sebenarnya baru je hujung tahun lepas aku memulakan hobi memelihara arnab ni setelah melihat bayak blog-blog berkenaan arnab ni kat internet .Arnab yang mula-mula aku beli asalnya 2 sepasang ND dan sepasang Mini Rex,tetapi 3 ekor mati akibat cirit.aku rasa,sebab stress kot,sebab masa beli tu umurnya blm 2 bulan lagi. Selepas tu,aku beli lagi beberapa pasang lagi arnab-arnab dari baka Rex,Mini Rex,Rex Satin,EA dan akhir sekali TB.Kali ni aku beli yang umur hampir dewasa dan induk pulak sebab dah taknak risiko arnab mati lagi.Soal harga,tak payah la aku nak tulis kat sini berapa banyak yang aku dah habis.Ok la,malas nak melalut lagi.Tunggu la nanti aku upload gambar-gambar terkini arnab kesayangan aku ni.Buat masa ni dah 3 ekor ibu Rex,Rex Satin dan TB beranak.Kalau berminat tu,rasanya anak-anak kelahiran awal ni aku taknak jual dulu.Nanti dah banyak stok,aku uploadkan rabbit for sale.Sekian.............